martes, 2 de febrero de 2016

Exposición do proxecto

Tras decidir a empresa que íamos investigar realicei as seguintes tarefas: realizar a investigación sobre a nosa empresa, realizámola primeiro de NH  pero pola imposibilidade de visitar esa empresa cambiamos por Clavo conxelados da que tamén  realicei a investigación.

Xunto aos meus compañeiros preparei a entrevista,fixemos sobre unhas 20 preguntas. Tras acordar as preguntas que íamos realizar a empresa realicei con eles a reportaxe escrita. Despois de realizala comezamos co vídeo.

Ao non ter a posibilidade de realizar a visita á empresa  fixemoslle a entrevista or teléfono e grabámola pasáronnos   uns vídeos e fotos da empresa tanto por dentro como por fora, podíanse veras diferentes máquinas e salas o que permitiume coñecer bastante ben como traballan.

O traballo en equipo foi bo en xeral, a nosa organización foi bastante boa e non ouvo grandes discursións. Trabajando más ou menos todos aportamos algo ao grupo e axudamos a facer o traballo dos demais máis doado.

Durante o proxecto aprendín como traballan as emprsas e como as técnicas sustentables poden ser beneficiosas en moitos ámbitos, as veces tamén no económico.

O mais difícil foi concertar a visita coa empresa pola dificultade da comunicación con eles e a descompaxinación de horarios, amén resultounos difícil obter alguna información sobre a empresa como o seu número de trabajadores cousa que tivemos que incuír na entrevista.

O mais fácil foi encontrar empresas sustentações pois ainda que non o pareza abundan na nosa cidade, tamén tivemos facilidades para contactar coa segunda empresa que investigamos.

Se tivese que repetir cambiaría a forma na que redactamos nun principio a reportaxe escrita na que faltaron algún puntos por poñer.

Non cambiaría o noso método de traballar en grupo que deu un bo resultado.





miércoles, 16 de diciembre de 2015

DIARIO DE SESIÓNS 8

Hoxe estivemos a completar as entradas que nos faltaban no blog,   e tamén completamos a reportaxe.

miércoles, 9 de diciembre de 2015

INVESTIGANDO A EMPRESA

Investigando a empresa


1º) Multinacional con 40 millones de facturación. 400 trabajadores.
   4 propietarios:
·             Emilio Clavo
·              Nicolas Lara
·              Ignacio Losada
·               Emilio Jose Clavo

2º)Sector Agroalimentario. Sector alimentación humana.

3º) E una empresa de fabricación e comercialización de productos alimenticios. Son productos conxelados, refrixerados e en conserva.  Ten duas fábricas na provincia de Pontevedra e outra en Valladolid. Temos una empresa de servicio a domicilio de comida conxelada (DONA DONA).
6º)Nas fábricas precisamos de moitos tipos de peixe, diversos tipos de carne (polo, porco, pavo), fariñas ovo, vexetais,…. Precisamos de moita cantidad de auga e enerxía. Asi mismo necesitamos do traballo de catrocentas persoas e importantes recursos de capital para poder comprar as materias primas e pagar os soldos dos traballadores.
7º)O mercado principal e o nacional, tanto a nivel de restaurantes e bares como a nivel de supermercados. Tamén temos presencia en mercados externos como Portugal, Italia, Inglaterra, Francia, Holanda,…
Cara a reducir os custos de producción nos centramos  na optimización dos procesos. Analizamos os desperdicios dos recursos, tanto de materia prima como do tempo dos traballadores. Importante e reducir os gastos enerxéticos, o consumo de auga,…  Nos últimos anos hemos montado enerxía fotovoltaica, pusimos leds en toda la empresa, nas cámaras de frío pusimos cortinas de aire.
8º)Para incrementar as venta nos usamos métodos como publicidade sino que preferimos enfocar os recursos a axudar os clientes a mostrar os nosos productos os seus clientes celebrando degustaciones e show cookings. Importante e a nosa paxina web “la familiadelola.com” onde todos os perxonaxes teñen a sua propia red social para interactuar cos clientes.
9º)Todo ó personal esta contratado na empresa. Non usan empresas de traballo temporal. Ten un 85% de personal fixo e un 15% de personal temporal en función dos pedidos dos clientes.
10º)El convenio colectivo  es el de Elaborados de Productos del Mar.
11º)Clavo pertenece a varias organizaciones empresariales como ANFACO, CONXEMAR,CEG,…
12º) Ha crecido un 13% en 2015

martes, 8 de diciembre de 2015

Deseño da visita e posibles entrevistas



1ª Que medidas e produtos sustentables usades na vosa empresa?

Temos unha depuradora para que á auga usada nos procesos industriais, retorne ao río nas mellores condicións, así msmo parte da enerxía eléctrica é de orixe fotovoltáico, e toda a iluminación das fábricas e con leds. .

Ós camións de reparto de mercadoría alguns usan gas e outros son híbridos

2ª Que actividades ecónomicas desempeña clavo conxelados?

Clavo Conxelados fabrica e comercializa produtos de alimentos humanos

3ª En que época do ano teñen maior demanda os vosos produtos?

Dado que temos unha gran variedade de produtos ademanda é estable ao longo do ana, se cabe un pouca máis alta no Verán e no Nadal

4ª Credes que a xente elixe os vosos produtos polos metodos sustentables que utilizades?

Non, a xente elixe Clavo por a calidade diferencial coa competencia

5ª Cal das tres sucursais crea maiores beneficios?

sen lugar a dúbidas os produtos máis complexos e polo tanto con maior valor engadido son os da planta de Caldas de Reis

6ª Quen é a familia de Lola?

É nha marca e esta marca representa os valores dos nosos clientes e a imaxe dunha famlia normal, cos problemas normais da xente pero que ten a sorte de estar todos xuntos

7ª Cal é o produto máis vendido?

Os dous produtos máis vendidos son a peituga empanada e á gamba rebozada

8ª Que tipos de enerxia utilizades nas vosas fábricas?

Principalmente enerxía eléctric con dous orixes, enerxía da rede e enerxía fotovoltaica, agora estamos facendo estudos para ncorporar enerxía geotérmica

9ª Os consumidores compran máis no mercado o chamando a dona dona?

Ás vents a domiciliao a Dona Dona só supoñen o 12% das ventas o noso forte é hostalaría e á restauración

10ª Hemos investigado e dende 2012 a empresa a experimentado un crecimiento enorme, cuál ha sido ó motivo?

Clavo é unha empresa que cre nun crecemento sostible facendo ás cousas pouco a pouco, dende o 2012, fructificaron alguns aspectos que habíamos comenzado anos antes, entre eles aposta polos produtos cárnicos e adquisición da terceira fabrica

11ª Que mercados teñen os vosos productos?

Como comentei antes o noso principal mercado é a hostalaría, destacando nos últimos anos o crecemento en empresas como VIPS e FOSTER, tamén é certo que nos últimos anos a nosa presencia na gran distribución creceu moito. Os nosos produtos están presentes en cadenas como Día, Carrefour, Corte Inglés...

12ª En que consiste o desenrolo a medida?

Ó desenrolo a medida consiste en que invitamos ao cliente a traballar con nós ns nosas fabricas, entre o cliente e o nos equipo de I+D definen o produto de principio a fin:materias primas, condimentos e envalaxes. Esa definición queda reservada de forma exclusiva reservada para ese cliente

13ªHai moita xente que pide este desenrolo?

Moita, especialmente ás cadeas grandes de restauración temática(VIPS,FOSTERS,RODILLA,PANS AND COMPAN, TOMY MELLS)

14ª No tema da exportanción como deserrolase esta empresa?

Temos tres vías distintas por un lado Portugal onde traballamos con distribuidores tradcionais, por outro lado no resto de Europa traballamos directamente con cadenas de restauración temática e en Sudámerica por medio de traders. De modo minoritario estamos a abordar o mercado xapones con contacto diecto con unha cadea moi grande de supermercados onde vemonos favorecidos por qu etemos no noso departamento de exportaciçon a unha xaponesa

15ª Ás enerxías renovables e ás medidas sustentables producedevos ganacias?

Por suposto a enerxía fotovoltaica como a implantaciónde LEDS forn unha inversión que reduxo o recibo da luz

16ª A crise afectou de forma grave a empresa?

Grazas a Deus o ter moi repartido o noso mercado con moitisimos clientes permitiunos pasar a crise sen reducir un só posto de traballo

17ª E que medidas tomastedes para contrarrestala?

A principal medida foi que dende o Director Xeral ata o último operario redoblaron o seu esforzo. O equipo comercial fixose máis preente nás rúas e a xente de producción esfrzouse para reducir os custes