viernes, 10 de marzo de 2017

Diario de Aprendizaxe

O primeiro día tras recibir o tema que nos tocaba, O estado liberal durante o reinado de Isabel II comecei xunto a Verónica a subliñar as palabras clave ou de vocabulario para facilitar a sintetización do texto. O segundo día seguimos coa mesma tarefa, e despois resumen a páxina 95 do libro de texto relativa á industrialización. Despois íamos a grabar pero non había sitio así que ensaiei a miña parte da lectura durante ese tempo pois non tiñamos aula de informática.
O terceiro día este noves íamos grabar pero como esquecímonos do texto na clase tivemos que pospoñelo. Aproveitei para corrixir alguns erros que tiña o meu resumo da páxina 95 para depois ajudar aos meus compañeiros na tarefa que eles estaban facendo, buscar documentos como cardos ou fotos relativos á lectura do noso tema.
O venres finalmente puidemos grabar a parte que me tocou ler foi o resumo que eu fixera da páxina 95  ademais dun fragmento que fala sobre as influencia da revolución francesa de 1848 no noso país facendo unha pequena comparativa coa de 1789, contando tamén os seus posibles efectos.
Tras grabar a clase xa estaba a piques de rematar a si que o meu grupo non tuvo tempo para montar o video polo que tivémolo que montar na casa. Fixémolo Lucas e mais eu , a parte diso tamén buscamos algún cadro e foto máis.

No hay comentarios:

Publicar un comentario